Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2013 18:32 - Малко вицове и музикален поздрав от мен!
Автор: mirela138 Категория: Забавление   
Прочетен: 263 Коментари: 0 Гласове:
1



 Жена обяснява защо се развежда трети път: - Развеждам се пак, защото след три брака май съм още девствена! Първият ми съпруг беше акушер–гинеколог и само гледаше. Вторият беше психоаналитик и искаше само да си говорим. Третият беше анестезиолог и нищо не съм усетила! Аман от тия лекари! Сега смятам да се омъжа за адвокат и той със сигурност ще ме прекара! .......................... Баща и син се разхождат в музея: - Тате, на кого е тази статуя? - дърпа синът баща си за ръкава. - Това е Богинята на любовта, синко. - мъдро отговаря бащата. - А този до нея сигурно е мъжът й? - Не, сине, този никога не се е женил. Това е Богът на мъдростта. ............ - Кой, аз? Да се напивам така, че после да не помня нищо? Нямам спомен такова нещо да ми се е случвало. ............ Шотландец показва новата си къща на приятел: - Това тук е трапезарията. В нея могат едновременно да вечерят, не дай Боже, 30 души. ................ На пътя е спрял камион. Шофьорът лежи отдолу и отвреме навреме се чува: - Мамичката му да е....! Не аз мамичката ти ще е... Покрай него минава свещеник, чува какви ги говори и казва: - Защо ругаеш така? Това няма да ти помогне. - Тука нищо не помага, отче. Два часа вече се мъча. - А защо не опиташ да се помолиш на свети Кристобал, покровителят на шофьорите? - И мислиш, че това ще помогне??!! - Поне няма да навреди. Шофьорът сяда в кабината, вдига очи към небето и казва: - Свети Кристобал, моля те, направи така, че тази таратайка да тръгне. След това завърта ключа, двигателят запалва и той подкарва камиона.  На шосето остава свещеника, който гледа смаяно и си говори сам: - Не, това просто си е е... майката!! ..................... Стар професор се оженил за своя студентка. В първата брачна нощ: - Жени, ти имаш ли деца? - Не! - Жени, а майка ти, не ти ли е разправяла за тия неща? - Не! - А, приятелките? - Не! - А, книги не си ли чела? - Не! - Лошо, много лошо, и аз всичко съм забравил...




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mirela138
Категория: Забавление
Прочетен: 51469
Постинги: 64
Коментари: 16
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930